Cazare si plimbari

pet sitteri verificati personal

Ioana

· 7 ani experiență

Pet Sitter sau Bonă pentru animale, ofer Cazare câini, Cazare pisici, Plimbare câini, in București

Experienta mea cu animalele este destul de variata. Intotdeauna am fost prietena care a avut grija de animalutele prietenilor atunci cand nu puteau/nu aveau timp/mergeau in vacante. Am avut in grija catei, pisici, papagali si testoase.Sunt o persoana extrem de responsabila si de atenta si, de fiecare data, am primit feedback pozitiv in ceea ce priveste ingrijirea animalutului. In plus, am si eu o catelusa care, in curand, va atinge varsta de 8 anisori. E o scumpa, un catel atat de cuminte si de bun.Cred ca datorita ei am dezvoltat si aceasta sensibilitate fata de animalute, in general. In ceea ce priveste spatiul de cazare, locuiesc intr-un apartament comod, curat, luminat, de suprafata medie, mobilat minimalist, prin urmare un animalut s-ar simti foarte confortabil aici !

Strada Nerva Traian, București, România

Nu

Animale pe care le pot vizita:

Pisici Câini

Animale pe care le pot caza:

Lu-Dum 12:00-18:00; 10:00-16:00

Recenzii (1)

Ruxandra

Ioana, o tipa smart, aparent de buna credinta si binevoitoare, dar rece si distanta cu pisoiul nostru. Intelegerea initiala a fost sa vina in vizita, insa in urma discutiei cu ea m-a convins sa il duc la domiciliul ei, gandind cumva ca ii va fi mai bine sa stea langa o persoana iubitoare toata ziua, iar nu doar jumatate de ora pe zi, Ioana spunandu-ne ca lucreaza de acasa si ca va petrece mult timp cu el. Baghera a mai fost cu noi in concediu, in locuri noi, a reactionat foarte bine de fiecare data, nu l-am simtit ca se streseaza, dimpotriva, era curios si bucuros sa inspecteze locuri noi, prin urmare am fost de acord cu schimbarea conventiei. Dupa ce l-am dus - cu jucarii, paturica lui, ladita, mancare, la Ioana acasa, am stat putin cu el sa vedem cum se simte. Baghe incepuse sa se plimbe si sa verifice noul spatiu, parea ok, Ioana ne-a asigurat ca se vor intelege, prin urmare am plecat in concediu linistiti. Pe la ora 23:00 in aceeasi zi Ioana ne-a sunat sa ne spuna ca Baghera plange incontinuu si ca nu stie ce sa ii faca. I-am dat tot felul de solutii, parea ca s-a linistit, prin urmare ne-am pus la somn, ramanand sa ne auzim daca sunt probleme. La 01:30 noaptea m-a sunat din nou sa imi spuna ca pisoiul face foarte urat, ca nu poate dormi de el si ca ii atrag atentia vecinii pt galagie. Am discutat iar solutii, am cautat variante, am stat in telefoane pana pe la 3.30 dimineata, i-am explicat ca nu avem la cine apela pt a lua pisoiul la acea ora tarzie, daca am fi avut nu am fi apelat la site, Ioana tot insista ca nu mai suporta, o credeam, pt ca il auzeam pe pisoi cum face, mititelul era disperat- cand plangea de jale, cand de frica, scotea niste sunete pe care nici noi ca stapani nu le auzisem pana atunci, dar nu aveam la cine aoela efectiv. Intr-un final am decis sa luam bilet de avion, a plecat prietenul meu inapoi in Bucuresti pentru a lua pisoiul si a-l duce acasa in siguranta. Bani cheltuiti, stress maxim pentru pisoi, pt noi, groaznic. Un inceput de concediu cum nu-si doreste nimeni. Ideea este ca Ioana nu a stiut sa interactioneze cu Baghera, nu a reusit sa il apropie, ii era frica sa se apropie de el, desi e un pisoi foarte bland si tolomacut, dar ea, cand a vazut ca nu e foarte usor, pur si simplu a incetat sa mai incerce. Urmatoare zi Baghera a ajuns la noi acasa si a ramas ca Ioana sa il viziteze. Am intrebat-o daca poate petrece mai mult timp cu el, nu doar sa ii dea mancare si sa plece, ne-a confirmat ca da, spunad ca nu poate ramane sa doarma la noi, dar ca va sta cu el mai mult, se vor juca, etc; am tras aer in piept si am zis ca de acum va fi bine. N-a fost! Desi a fost informata ca avem o camera video in casa, montata pt a-l mai vedea pe motanel cand suntem plecati, a parut destul de deranjata de acest aspect, lucru care s-a vazut in atitudinea fata de pisoi. In vizitele ei nu a petrecut deloc timp cu el, acestea au durat cate 5 minute maxim. Nu i-a oferit deloc atentie, iubire, nu s-a jucat cu el, ca sa nu se simta abandonat. A luat la un moment dat una din jucarii pe care a mutat-o din living pe hol, sa para, cred, ca s-au jucat, ceea ce m-a dezamagit teribil, preferand oamenii onesti, iar nu cei care vor sa salveze niste aparente. Intamplarea a facut sa ma uit pe camera in primele 2 zile fix cand a ajuns Ioana la noi (ea ne-a zis mult mai tarziu ca a fost in vizita) si astfel am putut descoperi aceste lucruri. I-a dat jumatate din mancarea stabilita, nu imi scria cand ajungea la el, pt a mai discuta detalii, pt a-mi da update, ci imi trimitea un filmulet scurt sau un mesaj ca a fost la el, la cateva ore dupa vizita. Am gasit pisoiul foarte trist, ii cadea blanita, infometat si disperat sa fie iubit 😢😢Sunt dezamagita foarte tare de acest pet sitter, consider ca e vina mea ca nu am stiut sa aleg si ca am fost de acord sa il duc de acasa, insa m-am bazat pe faptul ca am ales pet sitter-ul de pe un site specializat care verifica totusi niste detalii de baza, importante, cum ar fi iubirea neconditionata fata de toate animalele, curajul de a interactiona cu ele, atitudinea deschisa si placerea de a petrece timpul cu niste sufletele care depind de noi in totalitate. Consider ca e foarte important ca in selectia acestora sa fie stabilit clar daca sunt si detinatori de animale sau daca prefera cainii in loc de pisici, pt ca aceste preferinte se rasfrang asupra animalutelor de care urmeaza sa aiba grija. E clar ca pisicile sunt mai dificile, au nevoie de o atentie aparte si de deschidere si entuziasm. Baghera, pisoiul nostru a ramas in trecut si cu alte persoane pe care nu le cunostea dinainte si l-am gasit extrem de linistit si fericit, ba chiar mai alintat decat era inainte. E un pisoi bland si dragalicios, deloc agresiv, care se lipeste imediat de oameni, cu conditia ca acestia sa isi doreasca acest lucru si sa stie cum sa se apropie de el. Imi pare tare rau ca nu am verificat in detaliu pe acest pet sitter, sa imi fi dat seama ca nu stie sa se poarte cu pisici, as fi evitat sa il chinui 8 zile pe pisicelul nostru. Ar mai fi detalii de povestit, dar am vrut sa surprind esenta - Ioana poate interactioneaza bine cu cateii, nu am idee, insa in ce priveste pisicile e lipsita total de empatie si drag fata de acestea. Parea ca ii e frica de el, si cand il mangaia, zici ca atingea un arici, chiar si cu noi de fata. Am suferit tot concediul alaturi de Baghera, stiind cat de mult se întrista cu fiecare minut petrecut singur.